Perheeseemme on tervetullut viides lapsi. Ihanaa ura1.gif

Olen vielä pyörällä päästäni, miten tuo mies näin pian heltyi ? Enkä oikeastaan ole niin kovasti ääneen toivonut vauvaa kuin aikaisemmin. Kesästä asti olen enenevissä määrin kuumeillut. Tämähän on sitten Viides Villahousu. Mies lisäisi, että Viimeinen. Minä en uskalla sitä luvata, ainakaan vielä  wink.gif

Meitä on nyt siis me vanhemmat; minä 30v ja mieheni 31v sekä lapset James -01/98, Sankari -05/99, Pinsessa -02/03 ja Pikku-ukko -01/07. Tällä hetkellä olen Pikku-ukon ja Pinsessan kanssa kotosalla elokuun alkuun. Sitten on palattava töihin, jos ei haikara kuule kutsuamme sitä ennen.

Tänne kirjoittelen kuulumisia odotuksen odottamisesta ja siitä eteenpäin. Seassa voi vilkkua käsitöitä laidasta laitaan. Yritän pitäytyä niissä jotka tulevat viitoselle  inc.gif